دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
محیط زیست دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۴۲:۴۲

پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست به شرکت ملی نفتکش ایران:
شرکت ملی نفتکش ایران از آبزیان درحال انقراض حمایت کند

باشگاه خبری فرا ساحل: معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست به شرکت ملی نفتکش ایران پیشنهاد داد که از گونه‎های آبزی در حال انقراض حمایت کند.
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با قدردانی از دوره‎های آموزشی شرکت ملی نفتکش ایران برای محیط بانان، کارشناسان و معاونان سازمان حفاظت محیط زیست، پیشنهاد کرد که این شرکت از گونه‎های آبزی در حال انقراض  حمایت کند.
باشگاه خبری فراساحل به نقل از مارین تایمز: دکتر پروین فرشچی در بازدید از غرفه شرکت ملی نفتکش ایران در چهارمین نمایشگاه بین‎المللی دریایی با بیان اینکه باید از این شرکت به‌عنوان یکی از افتخارات ملی و بین‎المللی ایران یاد کرد؛ گفت: شرکت ملی نفتکش ایران تاکنون همکاری‎های خوبی با سازمان حفاظت محیط زیست داشته است که برگزاری دوره‎های آموزشی دریایی در حوزه محیط زیست، برجسته‎ترین اقدام این شرکت در راستای حفاظت  از محیط زیست دریایی  بوده است.
وی  درباره برنامه‌‏های آموزشی محیط زیستی شرکت ملی نفتکش، اظهار کرد: این شرکت در مسائل مرتبط با دریا تاکنون کمک‌های بسیاری به ما کرده‌ است، به‌طوری که با کمک این شرکت برنامه‌های آموزشی خوبی برای سه سطح از محیط بانان، کارشناسان و مدیران کل و حتی معاونان سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شده است.
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه این دوره‎ها، دوره‌های آموزشی چهارگانه ایمنی در دریا بود، گفت: امیدواریم  برگزاری این دوره‌ها و حتی در دوره‎های تکمیلی‌تر ادامه داشته باشد چراکه این  دوره‌ها برای کارشناسان ما بسیار کاربردی بوده است.
فرشچی با ارائه  سه پیشنهاد مختلف برای همکاری بیشتر با شرکت ملی نفتکش افزود: نظر به اینکه این شرکت، کشتی‌های متعددی در اختیار دارد و از توانمندی بالایی برخوردار است، می‎تواند در راستای اشاعه فرهنگ دریایی  و حفظ محیط زیست دریایی در کشور به ما کمک کند.
وی افزود: همچنین شرکت ملی نفتکش ایران توانایی آن را دارد تا در راستای ارتقای دانش دریا برای کارشناسان محیط زیست همکاری ویژه‎ای با  ما داشته باشد.
فرشچی با اشاره به اینکه گونه‎های مختلف دریایی در حال انقراض داریم، تاکید کرد: شرکت ملی نفتکش ایران می‎تواند پس از بررسی‎ها و اجماع نظر، حامی یکی از این گونه‎های دریایی باشد. وی گفت:در این راستا، این شرکت می‎تواند از تصاویر این گونه‎ها و یا شعارهای زیست محیطی بر روی ناوگان خود استفاده کند حتی می‎تواند در تبلیغات و بروشورهای مختلف نیز خود را به عنوان حامی گونه‎ خاصی از آبزیان دریایی معرفی کند به طوری که  با این اقدام گامی مثبت برای فرهنگ سازی دریایی نیز برداشته می‌شود. فرشچی تصریح کرد: کارها و اقدامات بسیاری را می‌توانیم در سازمان حفاظت محیط زیست با  همکاری شرکت ملی نفتکش ایران در قالب تفاهم‎نامه  انجام دهیم که البته در این راستا سه اقدام مذکور  در اولویت قرار دارد.



  کد خبر : 2426
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :